fbpx
Skip to content

Általános Szerződési és Szolgáltatási Feltételek

1. A Szolgáltató adatai

Topáz Apartmanházak Balatongyörök
Topáz Apartmanházak Kft.
Székhelye: 8313 Balatongyörök Kossuth Lajos utca 24.
Telephely: 8313 Balatongyörök Kossuth Lajos utca 15.
Adószám: 27793288-2-20

Topáz Apartmanházak Keszthely
Pap-Balázs Ildikó egyéni vállalkozó
Székhelye: 8313 Balatongyörök Kossuth Lajos utca 24.
Telephely: 8360 Keszthely Római utca 17.
Adószám: 75272393-1-40

Villa Topáz Balatongyörök
Pap-Balázs Ildikó egyéni vállalkozó
Székhelye: 8313 Balatongyörök Kossuth Lajos utca 24.
Telephely: 8313 Balatongyörök Kossuth Lajos utca 24.
Adószám: 75272393-1-40

Juhar Apartmanház Balatongyörök

Tóth Ákos egyéni vállalkozó
Székhelye: 8313 Balatongyörök Kossuth Lajos utca 24.
Telephely: 8313 Balatongyörök Kossuth Lajos utca 90.
Adószám: 75272403-1-40

Jázmin Vendégház Balatongyörök

Tóth Ákos egyéni vállalkozó
Székhelye: 8313 Balatongyörök Kossuth Lajos utca 24.
Telephely: 8313 Balatongyörök Üsth Gyula utca 21-23.
Adószám: 75272403-1-40

Kékház Vendégház Keszthely

Giberné Király Katalin
Székhelye: 8313 Balatongyörök Üst Gyula utca 64.
Telephely: 8313 Balatongyörök Üst Gyula utca 64.
Adószám: 56282678-1-40

2. Általános szabályok

2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének, és annak szolgáltatásainak igénybevételét.

2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal

3. Szerződő fél

3.1. A Szolgáltató által nyújtott valamennyi szolgáltatást a Vendég saját felelősségére veszi igénybe.

3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen a feltételek teljesülése esetén szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli e a Vendéget.

3.4 A tevékenység egészségbiztonsági kockázataira tekintettel a Szolgáltató csak abban az esetben tudja biztosítani a szolgáltatásokat, ha vendég a nevét és lakcímét a szolgáltatás igénybevétele előtt a Szolgáltató rendelkezésére bocsátja.

4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség

4.1. A Vendég szóban vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 72 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.

4.2. A Szerződés a Vendég írásban vagy szóban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.

4.3. A szállás szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

4.3.1. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

4.3.2. A szállás szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.

4.4. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

5.  Előleg fizetés, lemondási feltételek

5.1. min 60.000 Forint értékű szállásfoglalás esetén  illetve a szállásadó által  egyénileg meghatározott döntése alapján  a szerződő fél (vendég) előleget köteles fizetni a foglalási visszaigazolásban meghatározottak szerint.

5.2.Lemondási feltételek, kötbér (bánatpénz) mértéke

  • július 7 és augusztus 18 közötti időszakban 14 nappal érkezés előtt, kötbérmentesen lemondható
  • minden más esetben 21 nappal érkezés előtt mondható le kötbérmentesen
  • 13-6 nappal érkezés előtt történő lemondás esetén az előleg 50%-a kerül jóváírásra
  • 5 nappal érkezés előtt vagy távolmaradás esetén (no show) az előleg teljes összegben jóváírásra kerül

5.3. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.

6. Árak

6.1. A szálláshely  aktuális árai (Rack Rate) a szálláshely honlapján (www.topazbalaton.hu) , valamint  a recepción   kerülnek kifüggesztésre.

6.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

6.3. Az árak  nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót (IFA). . Az idegenforgalmi adó mértékét a Balatongyöröki Önkormányzat határozza meg és  a szállásdíjon felül kizárólagosan készpénzben extra fizetendő.

6.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a topazbalaton.hu  oldalon kerülnek meghirdetésre.

7. Családi kedvezmények

7.1. A gyermek 3 éves koráig a szállás ingyenes, amennyiben a szüleivel egy szobában tartózkodik

7.2.  Az apartmanokban illetve a szobákban  maximálisan csak egy darab pótágy helyezhető el. A pótágy díját a mindenkori árlista tartalmazza.

8. Fizetés módja, garancia

Egyéni vendégek:

8.1. A szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére az érkezés napján a bejelentkezés során tart igényt.

8.2. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására:

a. kérheti előleg megfizetését a részvételi díj egy részére vagy annak teljes összegére

8.3. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban, és €-ban

a) a Szolgáltató elfogad készpénzkímélő fizetési eszközöket, (SZÉP kártya), melyek mindenkori aktuális listáját kívánságra a Szerződő fél rendelkezésére bocsátja.

Utazási irodák:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.

9. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

9.1. A Vendég az apartmant vagy szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out), lehetőség esetén délelőtt 11:00 óráig tartózkodhat a szobában.

9.2. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 09:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka ára felszámításra kerül.

9.3. 11:00 óra után szobahosszabbítási (előzetes egyeztetés után) díjat számolunk fel, melynek mértéke 3.000,-HUF / szoba és ennek a díjnak a megfizetése által azon a napon 18.00 óráig van lehetőség a szobában való tartózkodásra (late Check out). Lehetőség van továbbá a korai érkezésre (előzetes egyeztetés után) is (early Check in), melynek mértéke 3.000,-HUF / szoba és ennek a díjnak a megfizetése által azon a napon már 09.00 óráitól van lehetőség a szobában való tartózkodásra.

10. Háziállatok

10.1. A Szolgáltató szálláshelyeire kisállat nem hozható

11. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

11.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt

b) a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít

c) a Vendég fertőző betegségben szenved.

d) a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig

11.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

12. A vendég betegsége, halála

12.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

12.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

13. A Szerződő fél jogai

13.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.

13.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.

13.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

14. A Szerződő fél kötelezettségei

14.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.

14.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató Vendégházában.

15. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni (pl. extra takarítás: bruttó 15.000,-HUF ártól). E felelősség akkor is fennáll, ha a Károsult a kár helyreállítását közvetlenül a Szolgáltatótól igényli.

16. A Szolgáltató jogai

Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket az apartmanházban magával vitt.

17. A Szolgáltató kötelezettsége

A Szolgáltató köteles:

a) a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni
b) a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni

18. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

18.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

18.1.1. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.

18.1.2. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket az Apartmanházban, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

18.1.3. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a recepción, és minden szükséges adatot a szállásadó rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.


18.2.
 Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.

18.2.1. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

18.2.2 A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.

18.3 A kártérítés mértéke a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.

19. Titoktartás

A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.

20. Vis major

Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

21. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

ajanlatkeres.jpg
Tájékoztató jellegű információk
  • Az ár nem tartalmazza az idegenforgalmi adót (2025-ban, 18 év felett: Balatongyörök 750 Ft/fő/éj, Keszthely 800 Ft/fő/éj)

  • Az ár tartalmazza a klimatizált szállás, szobai törülköző, wi-fi, zárt parkoló, kerékpár tároló, kerti grill/bogrács használatát.

  • Érkezés: 15 órától

  • Távozás: 10 óráig

  • 1 fő igénybevétel esetén a napi ár 75%-a kerül felszámolásra a 2 fős szoba, illetve a 2 fős apartman tekintetében.

  • Pótágy: 5000 Ft/fő/éj

  • Gyermekkedvezmény: 0-3 éves korig a szülőkkel egy szobában lakó gyermek szállásdíja ingyenes.

  • Szépkártya elfogadóhely: OTP, MKB, K&H

  • Az általános szerződési feltételeket itt olvashatja.

  • 5 éjszakánál hosszabb tartózkodás esetén kérje egyedi árajánlatunkat!

  • NTAK számok: PA20005462, MA20005902, MA21002670

Ajánlatkérés

Küldd el az ajánlatkérésed, írd meg kérdéseid és 24 órán belül válaszolunk, ajánlatot küldünk!

Ajánlatkérés

Előszezon (Jan.1.-Jún.8.) és Utószezon (Szept.1.-.Dec.31.): 18 900 Ft/éj
Főszezon (Jún.9.-Aug.31.): 20 900 Ft/éj

Előszezon (Jan.1.-Jún.8.) és Utószezon (Szept.1.-.Dec.31.): 24 900 Ft/éj
Főszezon (Jún.9.-Aug.31.): 32 490 Ft/éj

Előszezon (Jan.1.-Jún.8.) és Utószezon (Szept.1.-.Dec.31.): 28 900 Ft/éj
Főszezon (Jún.9.-Aug.31.): 32 490 Ft/éj

Előszezon (Jan.1.-Jún.8.) és Utószezon (Szept.1.-.Dec.31.): 31 900 Ft/éj
Főszezon (Jún.9.-Aug.31.): 35 900 Ft/éj

Előszezon (Jan.1.-Jún.8.) és Utószezon (Szept.1.-.Dec.31.): 49 900 Ft/éj
Főszezon (Jún.9.-Aug.31.): 56 900 Ft/éj

Előszezon (Jan.6.-Jún.8.) és Utószezon (Szept.1.-Dec.29.): 34 900 Ft/éj
Főszezon (Jún.9.-Aug.31.): 39 900Ft/éj
Pótágy: 5000 Ft/éj

Előszezon (Jan.6.-Jún.8.) és Utószezon (Szept.1.-Dec.29.): 39 900 Ft/éj
Főszezon (Jún.9.-Aug.31.): 44 900Ft/éj
Pótágy: 5000 Ft/éj

Előszezon (Máj.16.-Jún.8.) és Utószezon (Szept.1.-.Szept.14.): 68 900 Ft/éj
Főszezon (Jún.9.-Aug.31.): 92 900 Ft/éj
(min. 6 főtől)

Előszezon (Jún.15.-Jún.30.) és Utószezon (Szept.1.-.Szept.15.): 41 900 Ft/éj
Főszezon (Júl.1.-Aug.31.): 57 900 Ft/éj
(min. 4 főtől)

4 fős apartman 35 900 Ft/éj
12 fős apartman 107 900 Ft/éj

Előszezon (Máj.1.-Jún.30.) és Utószezon (Szept.1.-.Szept.30.): 32 900 Ft/éj
Főszezon (Júl.1.-Aug.31.): 36 900 Ft/éj
(min. 4 főtől)

4 fős apartman 32 000 Ft/éj
9 fős apartman 68 900 Ft/éj

Topáz Apartmanházak
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.